Hızın Kralı reklamı Turkcell'den Türkiyeye



Hızın Kralı reklamı, Turkcell'in hizmetinin altını çizen ve sosyal medyada çok ilgi gören, Ata Demirer'in başrol oyuncusu olduğu müthiş bir reklam prodüksüyonu. Dedikten hemen sonra yer yer iğneleyici ve taraflı gibi görünen ama öyle olmayan yazıma giriş yapıyorum.



Bir zamanlar "reklam da reklam" diye kendimizi yırtıp şikayet ettiğimiz dönem bitti de reklamların iyisine kötüsüne bakar olduk. Ve bu reklamların bazıları gerçekten çoğumuzu etkiliyor. Hatta öyle ki artık satın alma davranışlarımızı bile değiştiriyor. Bununla ilgili daha detaylı bir açıklama isterseniz, blogumdaki reklamlar hakkında yazdığım yazıya bakmanızı önemle rica ederim. Bu gönderimde ülkemizdeki iki büyük GSM operatörü, Turkcell ve Vodafone'u değerlendiriyorum; aklınızda bulunsun, lazım olabilir.



Hızın Kralı Reklamı Turkcell'i Temsil Eder Mi?



Kapsama Açısından Özet



Hani gerçekten reklam denen şey aldığınız hizmeti karşılar mı bilemiyorum. Yani Turkcell'li olmak bir ayrıcalık mı? Aslında değil. Yer yer bazı hizmet veya kapsama alanları ile önde ya da geride oldukları da söz konusu. Bence hem Turkcell hem de Vodafone kullanan biri olarak, her ikisinin de çektiği veya çekmediği kapsama alanlarında bulunduğumu hatırlıyorum. O da yer yer deniz kenarı veya dağın başında bir yerde bir şeyler oluyor falan. Birinde biri, diğerinde diğeri çekmiyor... Gerçekten ilginç. Gökyüzü haritalarını satın mı almışlar acaba diye düşünüyorum bazen. :)



Vodafone diyor ki: "Bu göksel bölgeyi biz sizden önce aldık, siz burada çekemezsiniz."



Turkcell: "Kardeş, azıcık çekiyoruz ya işte, napak."



Hızın Kralı reklamı
Hızın Kralı reklamı


Hız Açısından Özet



Turkcell internet hızında çok sıklıkla, kesinlikle ciddi farklarla önde. Peki Vodafone'un önde olduğu yerler yok mudur? Vardır elbette. Ancak bu hızlar genel kullanımı ne kadar etkiler? Daha hızlı olmak daha iyi olmak mı? Hepsi de "hızlıyız da hızlıyız" diye birbirinden güzel reklamlar yapıyor. Fakat sormak isterim: Yeri geldiği zaman Skype veya WhatsApp görüntülü görüşmelerinde hiç takılma yaşamadınız mı, her iki şebekeyi de kullananlar olarak? Mutlaka yaşamışsınızdır. Çünkü olay sadece hızla alakalı değil, birden fazla parametre var. O yüzden burayı geçiyorum. Hız çok kritik bir şey değil yani.



Bu arada, halen hem Turkcell hem Vodafone hatları kullanan biri olarak tarafsız gözlemlerimi iletmeye çalışıyorum. Buraya kadar anlattığım her şey kişisel deneyimlerimden hatırladıklarım. Halen aynı bölgelere gidip durumun öyle olup olmadığını doğrulayamam. Ama bundan sonrası için gittiğim yerlerde çekim güçleri ekran görüntülerini eklerim belki.🤣 Hazır eklemişken bloguma diyecektim ama uzun zamandır Turkcell'e olan kızgınlığımı blogumun bir yerinde yazacaktım. Tavşan dağa küsmüş hesabı.🤣



Sıklıkla Müthiş Müşteri Hizmetleri



Bir Turkcell müşteri hizmetlerine bağlandığınız zaman (hakkınızda kişisel envanterler toplayıp da tahmini hangi müşteri temsilcisinin cevap vereceğine kadar ayarlamalar yapıyorlar mı bilmiyorum ama) sıklıkla arkadaş canlısı ve hem diksiyonu düzgün hem de iletişimde iyi müşteri temsilcileriyle karşılaşıyorsunuz. Ve resmi evrak gerektiren çoğu durumun haricinde sizlere memnuniyetle yardımcı oluyorlar. İçten gelerek yapıyorlar yani, Adana şivesiyle desek yeridir.😅 Vodafone'un müşteri hizmetlerine bağlandığınız zaman da kimse sizi terslemiyor. Ancak müşteri hizmetleri ve çalışan personel açısından Turkcell tarafında sıklıkla çok daha iyi.



Mobil Uygulamada Bence Vodafone





Son zamanlarda hem Turkcell hem de Vodafone mobil uygulamalarına sıklıkla giriş yapıyorum. Vodafone uygulamasının arayüzü çok daha sade, anlaşılır ve kullanımı kolay. Üstelik, entegre alışveriş yapabileceğiniz diğer uygulamaları da bulabiliyorsunuz. Müşteri profilinize göre size uygun kontratlı cihazlar sunması ve benzeri birçok detayı kullandıkça neden daha iyi olduğunu kendiniz de tespit edebilirsiniz. Bir aralar Turkcell mobil uygulamasında sırf kotamı ve kotamdan kalanları, kullandığım paketimi vesaire görebilmek için ne kadar cebelleştiğimi hatırlıyorum. Oysa ki Vodafone'un uygulaması gerçekten çok daha işlevsel bir kullanıcı deneyimi sunuyor.



Salla Kazan vs Hediye Çarkı



Kimse insanları aptal yerine koymasın. Verilen hediyeler; sözde gigabaytlar, dakikalar falan hep gereksiz hediyeler. En azından yakın geçmişe kadar alenen insanları salak yerine koyarcasına hediyeler veriyorlardı. Örneğin, bir gün boyunca YouTube'da geçerli 2 gigabayt veya 1 saat geçerli 1 GB. Ben inadına bir saatlik bir gigabaytı alırdım. Yani bu hediyeleri Turkcell bayağı bir dayadı kullanıcılara. Ardından yakın zaman önce (bu gönderinin tarihinden yakın zaman önce) Turkcell uygulamayı baştan aşağıo yeniledi. Ve salla kazanda verilen hediyeler bir nebze iyileştirilmiş. Muhtemelen benim gibi binlerce insan bu salla kazan hediyelerinden rahatsızdı :)



Hızın Kralı reklamıyla beni yumuşattı



Dediğim gibi, uzun yıllardır hem Turkcell hem Vodafone'u kullanıyorum. Ancak Turkcell'in hediyelerinin sinir bozucu olmasını aylardır blog gönderisi olarak yayınlamak istiyordum ama işte bugüne nasip oldu. Hem de o müthiş "Hızın Kralı" reklamıyla. Bizans dönemine götüren reklam iki ordunun karşılaşmasıyla başlıyor. Ata Demirer'in söz de güçsüz tarafı temsil etmesi ise müthiş komik. Ata demirer canladırdığı komutan ile bükemediği bileği öpmüyor ama kutlama müziğiyle barış mesajını iletiyor. Ümit Besen Söylemiş gibi hava katılan bu taverna türü kısa şarkı barış mesajını pekiştiriyor ve reklamı gerçekten coşturuyor. 2024'ün en iyi reklamlarından biri olabilir. Sizler ne düşünüyorsunuz.



Hızın kralı reklamı




https://www.youtube.com/watch?v=2_6HXS3WMqQ





https://stories.angelsturkiye.com/hizin-krali-reklami-turkcellden-turkiyeye/?fsp_sid=1005

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Geleceği Yaratmak: Harekete Geçmenin Önemi

32 erkekle 7 yıl Adada kalan Kazuko Higa'nın kısa hikayesi